G-Pro.ro

Cumpără

Vinde

Despre G-Pro

G-Pro Mail
G-Pro Contact

G-Pro Service Mobile SRL 49772160

Contact

Social media

Facebook cu G-Pro

Office@G-Pro.ro

G- Pro Solutionarea Online a litigiilor
G- Pro Solutionarea Online a litigiilor
G-Pro.ro

Politica de retur

18 Drept de retur

  18.1  Ai la dispozitie 14 zile calendaristice pentru exercitarea dreptului de retur pentru achizitii online. Aceste zile se scurg din momentul in care ai intrat in posesia fizica a produsului/produselor.

  18.2  Modalitatea prin care poti returna produsul/produsele este prin completarea formularului de retur care este pus la dispozitie pe site in sectiunea formular retur si garantie. Nu vor fi luate in considerare si nu ne vom asuma nici o raspundere pentru returnari pe care noi nu le-am luat la cunostinta.

  18.3  ATENTIE!!! Va aducem la cunostinta ca, in cazul in care valoarea produsului/produselor a fost diminuata, adica nu mai este in aceiasi stare in care l-am livrat  noi catre tine, trebuie sa suporti valoarea prejudiciului.

  18.4  Costul pentu returnarea produsului/produselor va fi suportat de client.

  18.5  Plata sumei care reiese din dreptul de retur se va face prin intermediul unui cont bancar (IBAN)

  18.6  De regula, G-Pro returneaza banii in proportie de 100% cand produsul/produsele sunt in aceiasi stare in care au fost cand le-am expediat noi. Exceptie de la aceast regula fac urmatoarele cazuri, dar fara a se limita, nu putem garanta returnarea integrala a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume in functie de gravitatea problemei cauzate de catre client.

 18.7  Dupa ce primim produsul/produsele in urma exercitarii dreptului de retur, acesta este supus unei inspectii tehnice si estetice. Conform legislatiei se intocmeste un proces verbal prin care se stabileste daca, in comparatie cu starea de expeditie a produsului, i-a fost scazuta valoarea sau nu, clientul va primi suma integrala doar in momentul in care actiunile acestuia asupra produsului nu i-au scazut valoarea.

  18.8  Termenul de restituire a sumei este de 15 zile lucratoare.

  18.9  In cazul in care clientul a actionat asupra produsului care a fost returnat si consideram ca a scazut valoarea produsului, ne rezervam dreptul de a scadea suma de restituit. Scaderea sumei este direct proportionala cu cheltuielile suportate de noi pentru aducerea in starea initiala a produsului. Contravaloarea acestor cheltuieli iti va fi adusa la cunostinta imediat dupa efectuarea analizei. Daca nu esti de acord cu noua suma sau daca in urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea initiala, iti va fi oferita returnarea produsului, asumandu-ti in totalitate costurile de transport.

19 Pierderea dreptului de retur

Pentru contractele incheiate la distanta, conform legislatiei, nu se asigura dreptul de retur in urmatoarele cazuri:

 19.1  Achizitionarii produselor sau serviciilor de catre persoane juridice, nu se asigura dreptul de retur.

  19.2  In cazul in care clientul a achizitionat folii, huse sau incarcatoare, acestea au fost desigilate sau aplicate pe aparat.

  19.3  Daca au fost aduse prejudicii produselor prin interventii de natura daunatoare care au dus la modificarea starii estetice, cum sunt urmele de folosire intensa (zgarieturi, ciobituri, sparturi sau alte socuri).

  19.4  Daca au fost aduse prejudicii prin modificarea starii tehnice cum este, dar fara limitare: contact cu lichide sau alte medii umede, de orice natura (abur, apa, zapada sau orice fel de lichid), desfacerea aparatului, schimbarea pieselor, modificari ala software-ului.

  19.5  In aceste cazuri G-Pro isi rezerva dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar sa refuze returnarea sumelor aferente dreptului de retur, fara a putea fi trasa la raspundere, clientul fiind singurul raspunzator pentru scaderea valorii partiale sau totale asupra produsului/produselor.