Siguranță și încredere în fiecare tranzacție!

Facebook cu G-Pro

Social media

Contact

G-Pro Service Mobile SRL 49772160

G-Pro Contact

Office@G-Pro.ro

G-Pro Mail
G- Pro Solutionarea Online a litigiilor
G- Pro Solutionarea Online a litigiilor

Termeni si condiții

 

 

Vă rugăm să citiți cu atenție acest document înainte de a utiliza serviciile

G-Pro.

 

Acceptarea Termenilor de Utilizare.

Ultima actualizare: 05.02.2025

 

 

   Datele de identificare ale firmei și Datele de contact ale firmei

  1.1  G-Pro Service Mobile SRL, CUI 49772160, număr de ordine în registrul comerțului J23/2004/2024,

e-mail: office@G-Pro.ro 

Telefon:  0721.771.711.

  1.2  În cazul în care nu sunteți de acord cu cele menționate în “Termeni și condiții”, vă aducem la cunostință că nu va fi posibila nici o formă de contact intre dvs. Și G-Pro.

  1.3  Utilizarea site-ului nostru și a serviciilor noastre presupune acceptarea de  către dvs. a prezentului document. Ne rezervăm dreptul să facem modificari oricând asupra prezentului document, de aceea vă îndrumam să verificați periodic termenii si condițiile.

2     Contracte

  2.1  Contractele pot fi de vânzare sau de cumpărare. Având în vedere legislația română în vigoare, contractele la distanță se incheie pe baza consimțământului dvs., la finalizarea unei comenzi plasate pe site-ul nostru.

  2.2  Contractele la distantă definesc relațiile comerciale dintre părți. Evaluările sau comenzile plasate pe site conțin următoarele: ID Comandă, Model,  IMEI, suma aprobată de părți, Tipul produsului, prețul, cantitatea, numele, prenumele, nr. telefon, Email si adresa de livrare sau de ridicare. În baza comenzii, clientul va primi oferta noastră pe email, prin sms sau pe Whatsapp la numărul de telefon specificat in evaluare sau comandă.

  2.3  Oferta facută clientului poate fi de două feluri, inițială sau finală. Oferta initială este reprezentată de informațiile pe care clientul le pune la dispoziție companiei noastre. Oferta finală este definită si comunicată clientului ulterior testarii și evaluarii făcute de experții noștri. Oferta finală reprezinta suma pe care clientul o va primi din partea noastră.

3      Utilizarea site-ului

  3.1  Dacă utilizezi acest site ești de acord și accepți comunicarea la distanță prin e-mail, sms, apel sau whatsapp.

  3.2  Informațiile folosite de G-Pro pentru a descrie serviciile și produsele noastre sunt cu rol de prezentare și nu implică obligații din partea noastră. Vă asigurăm că facem tot posibilul ca informațiile să fie cat se poate de corecte și transparente.

  3.3  Plasarea comenzii pe site de către client si notificarea trimisă de noi prin email, sms, telefonic sau whatsapp nu reprezintă acceptarea comenzii din partea noastră.

  3.4  Pentru orice probleme sau clarificari, ne puteți contacta la adresa de e-mail sau numărul de telefon specificate pe site in pagina de contact.

4 Formular de evaluare

  4.1  Pentru a evalua telefonul tău, ți-am pus la dispozitie un formular prezent pe site la sectiunea “Evaluează”.

  4.2  În formular se vor completa detalii reale despre telefon pentru a obține o ofertă corectă.

  4.3  În momentul completării formularului, iți asumi calitatea de potențial client sau client final și declari pe proprie raspundere că telefonul face parte din patrimonial tău personal, că este conform cu detaliile furnizate atât tehnic, cât și estetic și nu face obiectul unei acțiuni ilicite.

  4.4  Oferta initială nu reprezintă neaparat prețul pe care il vei primi. Prețul poate fi influențat de starea estetică și tehnică a telefonului.

  4.5  Trimiterea telefonului către noi pentru testare și evaluare nu implică obligații pentru niciuna dintre părti. După testare și evaluare, vei fi contactat prin e-mail, sms, telefonic sau whatsapp pentru a ți se comunica oferta finală. Ai posibilitatea să o accepți sau nu în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă alegi să nu accepți oferta finală, telefonul iți va fi trimis retur.

Menționăm că testarea este facută de expertii nostri și nu implică riscuri sau actiuni invazive asupra telefonului ( doar în cazurile excepționale când iți exprimi acordul în scris) . Dacă totuși consideri diferit, te asigurăm că există dovezi în ce privește acest aspect, și numai la solicitarea ta în prezența curierului putem soluționa un inconvenient de acest fel, dacă nu faci vreo mențiune în prezența acestuia, vei pierde dreptul de a solicita daune.

  4.6  Pentru a putea obtine o ofertă din partea noastră, sunt necesare următoarele date: E-mail, număr de telefon. De asemenea, aceste date se pot folosi și în cazul unei negocieri.

  4.7  Dacă te avantajează oferta primită de la G-Pro, trebuie să completezi formularul de vânzare pe care îl găsești în sectiunea (cheamă un curier) ne sunt necesare următoarele date: ID Comandă (îl primești in momentul evaluarii), Model, IMEI, Suma aprobată de părți, Nume, Prenume, Nr. Telefon, Email, Judet, Municipiu/Localitate, Adresa, IBAN Și dacă este necesar Detalii Comandă.

5  Vânzarea prin curier

  5.1  Înainte de a trimite un colet către noi, te rugăm să ștergi din memoria telefonului toate datele, informațiile și conturile existente. Telefonul trebuie să fie resetat din fabrică și să nu contină cont iCloud. Către noi se va trimite doar telefonul insoțit de cutia sa originală  (dacă o dețineți). Vă rugam nu trimiteți cartele SIM, folii sau huse.

  5.2  Împachetarea este În responsabilitatea deplină a clientului care trebuie sa ambaleze corespunzător telefonul pentru a îi asigura integritatea pe timpul transportului.

  5.3  În cazul în care telefonul ajunge însoțit de alte accesorii, acestea vor fi returnate la cererea clientului pe cheltuiala acestuia.

  5.4  În situatia în care telefonul ajunge la noi continând conturi sau alte parole, vom solicita deconectarea acestora prin control la distantă. Dacă deconectarea la distantă nu este posibilă, vom returna telefonul clientului, iar plata transportului va fi suportată de client.

6  Verificarea telefonului

  6.1  Verificarea telefonului va fi facută de expertii nostri care urmăresc un set de criterii clar stabilite.

  6.2  În cazul în care se constată defecte suplimentare fată de cele menționate de client, iți vom aduce la cunostință o nouă ofertă ce va reprezenta valoarea corectă a telefonului.

  6.3  In cazul in care se constata un defect major si nereparabil, ne rezervam dreptul de a nu face o alta oferta clientului si de a refuza telefonul.

7 Procedura de plata

  7.1  Dupa acceptarea ofertei finale iti vom transfera contravaloarea telefonului in contul IBAN indicat de tine in maximum 24 ore lucratoare.

  7.2  Plata se considera finalizata in momentul efectuarii ei, nu in momentul cand primesti banii efectiv in contul tau.

  7.3  Datele bancare ale clientului furnizate carte noi pentru plata sunt in responsabilitatea deplina a clientului care se asigura de corectitudinea lor.

  7.4  Compania noastra isi rezerva dreptul de a accepta doar conturi bancare din Romania.

8 Returnarea telefonului

  8.1  Daca doresti returnarea telefonului, te rugam sa ne comunici adresa pentru returnare in maxim 3 zile lucratoare. Noi vom trimite telefonul in maxim 5 zile lucratoare din momentul comunicarii datelor.

  8.2  In cazul in care nu ni se comunica o adresa pentru returnare in termen de 60 de zile, ne rezervam dreptul de a introduce telefonul in circuitul comercial, de a il utiliza pentru piese sau cum consideram potrivit. Nu ne asumam nici o obligatie, culpa fiind in totalitate a clientului.

  8.3  Daca dispozitivul figureaza in blacklist va fi returnat clientului si acesta trebuie sa achite transportul.

9 Riscuri

  9.1  G-Pro nu raspunde de integritatea telefonului pe perioada de tranzit, aceasta responsabilitate fiind a curierului.

  9.2  Ne asumam responsabilitatea pentru integritatea telefonului doar pentru situatiile in care ridicam personal telefonul de la client.

10 Transferul proprietatii

  10.1 Pentru că suma aferentă prețului de vânzare nu este afectată de vânzarea produsului efectivă, tu ești proprietarul produsului/ produselor pe tot timpul procesării, astfel că transferul proprietății se va efectua în momentul inițierii ordinului de plată și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru  efectuarea plății nu ne sunt furnizate la timp  termenul se va prelungi, direct proporțional.

11 Raspunderi si garantii

 11.1  Accesarea site-ului si utilizarea serviciilor la distanta, reprezinta asumarea din partea utilizatorului/clientului ca datele pe care ni le furnizeaza sunt corecte si reale.

  11.2  In momentul vanzarii catre G-Pro a unui produs, iti asumi ca esti proprietarul produsului si ca acesta face parte din patrimonial tau personal. De asemenea, iti asumi ca produsul este in conformitate cu detaliile furnizate catre noi, atat din punct de vedere estetic, cat si tehnnic.

12 Informatii pentru cumparator

 12.1  G-Pro posteaza spre vanzare atat produse noi, cat si produse second hand, produse reconditionate sau refurbished.

  12.2  Prin utilizarea site-ului, accepti ca esti de acord cu, comunicarea la distanta ( email, telefonic, sms sau whatsapp)

  12.3  Descrierea produselor au rol de prezentare si informare si nu impun obligatii din partea G-Pro.

  12.4  Comanda este considerata acceptata in momentul in care clientul primeste o notificare de expediere a produsului/produselor comandate prin telefon, email, sms sau alte modalitati.

  12.5  In cazul unor situatii justificate, putem modifica tipul, pretul si cantitatea produselor, dar nu inainte de a te informa cu privire la orice modificare facuta. Ai dreptul de a accepta sau nu modificarea comenzii. In cazul refuzului din partea ta, comanda va fi anulata fara a avea raspunderi fata de tine. In cazul in care s-a efectuat o plata catre G-Pro, sumele aferente vor fi returnate.

  12.6  Ne poti contacta prin formularul din sectiunea contact, la numarul de telefon sau prin email pentru orice problema intampinata pe parcursul comenzii sau alte actiuni pe site.

13 Preturi si reduceri

  13.1  Pretul afisat pe site sau negociat cu clientul este in lei. Pretul poate include sau nu pretul transportului.

  13.2  Actualizarea preturilor de pe site se poate face in orice moment si intra imediat in vigoare pe site si va inlocui orice pret afisat inainte de actualizare.

14 Plasarea comenzii

  14.1  O comanda este plasata cu succes in momentul in care a fost achitata integral sau a fost selectata metoda de plata. Daca nu finalizati cu success comanda, nu va fi inregistrata, asa ca nu exista obligatii pentru nici una dintre parti.

  14.2  Comenzile pot fi plasate in orice moment, dar vor fi procesate in zilele lucratoare si in intervalul orelor de program. Comenzile plasate in zilele declarate sarbatori legale sau sambata si duminica vor fi procesate in ziua  lucratoare imediat urmatoare.

  14.3  Dupa plasarea comenzii, vei fi notificat pentru procesul de validare a comenzii. Ne rezervam dreptul de a valida sau nu o comanda.

  14.4  Comanda este considerata incheiata doar dupa plata integrala a valorii acesteia prin una din metodele de plata puse la dispozitie. Daca optezi pentru plata cu cardul online, plata va fi considerata primita in momentul in care banii intra in cont si nu in momentul in care initiezi plata. Exista posibilitatea ca uneori sa dureze pana la cateva zile pana intra banii in contul nostru, astfel pana la validarea platii, produsul va fi rezervat, insa nu va fi expediat.

  14.5  In momentul plasarii comenzii, confirmi ca datele furnizate sunt complete si corecte si iti asumi responsabilitatea platii integrale a contravalorii acesteia.

  14.6  Modalitatile de plata sunt: Plata ramburs, plata online cu cardul, transfer bancar.

  14.7  In cazul platii cu cardul sau transfer bancar, conform legislatiei din Romania, nu vor fi solicitate plati suplimentare. Insa nu suntem responsabili pentru costuri suplimentare datorita unor comisioane bancare sau a conversiei valutare sau orice fel de comisioane impuse de banca.

  14.8  Pentru a putea emite factura, este obligatoriu sa ne oferi datele de care avem nevoie pentru completarea acesteia. Esti singurul raspunzator pentru corectitudinea datelor furnizate.

  14.9  Plata cu cardul sau transferul bancar este confirmata cand banii ajung in contul nostru, si nu in momentul cand ai facut plata sau transferul

15 Anularea comenzilor

  15.1  Pentru anularea unei comenzi, trebuie sa ne trimiti o notificare in timp util, recomandat pana la predarea coletului catre curier.

  15.2  In situatia in care vom fi nevoiti sau ni se solicita anularea unei comenzi care a fost deja platita, vom returna suma integrala a pretului platit pentru comanda respectiva cu exceptia costului transportului si manipularii acolo unde este cazul.

16 Livrarea comenzilor

  16.1  Livrarea comenzilor este facuta de un partener subcontractat care presteaza servicii de curierat. Termenul de livrare este de 1-5 zile din momentul plasarii comenzii.

  16.2  G-Pro nu raspunde pentru intarzierile provocate din vina firmei de curierat sau orice pagube aduse produselor pe timpul transportului, depozitarii sau livrarii, dar produsele sunt asigurate, astfel vom face toate eforturile pentru solutionarea oricarui eveniment neplacut.

  16.3  In cazul in care in momentul livrarii nu poti ridica coletul, mai ai la dispozitie o incercare oferita de curier.

  16.4  Daca un client nu ridica coletul, acesta va fi returnat catre G-Pro. Acest aspect va aduce o reputatie proasta clientului si viitoarele comenzi ale acestuia nu vor mai beneficia de prioritate.

  16.5  G-Pro va ambala coletul corespunzator, astfel incat sa poata fi transportat in siguranta. In colet vor fi incluse si documentele insotitoare necesare, daca este cazul. Daca nu, documentele se trimit pe email sau pot fi cerute de client.

  16.6  G-Pro isi rezerva dreptul sa amane sau sa anuleze orice livrare a produselor.

  16.7  Costul transportului este de 50 lei si include optiunea verificare colet.

  16.8  In cazul in care la primirea coletului se observa ca acesta nu este intact, adica prezinta lovituri, sau orice fel de deformari sau aveti orice fel de dubiu ca, coletul ar fi fost fraudat, este absolut necesar sa mentionati acest aspect curierului in acel moment, iar curierul este obligat sa intocmeasca un proces verbal de constatare. Daca in momentul livrarii nu faceti nici o mentiune, acest lucru nu va mai fi posibil ulterior.

17 Transferul proprietatii si riscului produselor

  17.1  Proprietatea asupra produselor este transferata in momentul livrarii.  Livrarea este considerata efectuata in momentul cand semnezi documentul de transport. Livrarea se va face exclusiv la adresa indicata in comanda.

  17.2  Transferul riscului se face in fiecare din etapele de transport, depozitare si livrare, astfel in momentul preluarii coletului de catre curier, riscul este transferat de la noi catre curier, inclusiv pe perioada depozitarii, in momentul livrarii si apoi de la curier catre tine.

18 Drept de retur

  18.1  Ai la dispozitie 14 zile calendaristice pentru exercitarea dreptului de retur pentru achizitii online. Aceste zile se scurg din momentul in care ai intrat in posesia fizica a produsului/produselor.

  18.2  Modalitatea prin care poti returna produsul/produsele este prin completarea formularului de retur care este pus la dispozitie pe site in sectiunea formular retur. Nu vor fi luate in considerare si nu ne vom asuma nici o raspundere pentru returnari pe care noi nu le-am luat la cunostinta.

  18.3  ATENTIE!!! Va aducem la cunostinta ca, in cazul in care valoarea produsului/produselor a fost diminuata, adica nu mai este in aceiasi stare in care l-am livrat  noi catre tine, trebuie sa suporti valoarea prejudiciului.

  18.4  Costul pentu returnarea produsului/produselor va fi suportat de client.

  18.5  Plata sumei care reiese din dreptul de retur se va face prin intermediul unui cont bancar (IBAN)

  18.6  De regula, G-Pro returneaza banii in proportie de 100% cand produsul/produsele sunt in aceiasi stare in care au fost cand le-am expediat noi. Exceptie de la aceasta regula fac urmatoarele cazuri, dar fara a se limita, nu putem garanta returnarea integrala a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume in functie de gravitatea problemei cauzate de catre client.

  18.7  Dupa ce primim produsul/produsele in urma exercitarii dreptului de retur, acesta este supus unei inspectii tehnice si estetice. Conform legislatiei se intocmeste un proces verbal prin care se stabileste daca, in comparatie cu starea de expeditie a produsului, i-a fost scazuta valoarea sau nu, clientul va primi suma integrala doar in momentul in care actiunile acestuia asupra produsului nu i-au scazut valoarea.

  18.8  Termenul de restituire a sumei este de 15 zile lucratoare.

  18.9  In cazul in care clientul a actionat asupra produsului care a fost returnat si consideram ca a scazut valoarea produsului, ne rezervam dreptul de a scadea suma de restituit. Scaderea sumei este direct proportionala cu cheltuielile suportate de noi pentru aducerea in starea initiala a produsului. Contravaloarea acestor cheltuieli iti va fi adusa la cunostinta imediat dupa efectuarea analizei. Daca nu esti de acord cu noua suma sau daca in urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea initiala, ți se va returna produsul, asumandu-ti in totalitate costurile de transport.

19 Pierderea dreptului de retur

  Pentru contractele incheiate la distanta, conform legislatiei, nu se asigura dreptul de retur in urmatoarele cazuri:

  19.1  Achizitionarii produselor sau serviciilor de catre persoane juridice, nu se asigura dreptul de retur.

  19.2  In cazul in care clientul a achizitionat folii, huse sau incarcatoare, acestea au fost desigilate sau aplicate pe aparat.

  19.3  Daca au fost aduse prejudicii produselor prin interventii de natura daunatoare care au dus la modificarea starii estetice, cum sunt urmele de folosire intensa (zgarieturi, ciobituri, sparturi sau alte socuri).

  19.4  Daca au fost aduse prejudicii prin modificarea starii tehnice cum este, dar fara limitare: contact cu lichide sau alte medii umede, de orice natura (abur, apa, zapada sau orice fel de lichid), desfacerea aparatului, schimbarea pieselor, modificari ala software-ului.

  19.5  In aceste cazuri G-Pro isi rezerva dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar sa refuze returnarea sumelor aferente dreptului de retur, fara a putea fi trasa la raspundere, clientul fiind singurul raspunzator pentru scaderea valorii partiale sau totale asupra produsului/produselor.

20 Garantia

  20.1   G-Pro NU oferă garanție telefoanelor vândute, acestea fiind produse second hand.

21  Reclamatii

  21.1  Reclamatiile legate de produsele si serviciile oferite de G-Pro se pot depune la adresa de email office@g-pro.ro , prin formularul din sectiunea contact sau prin linkurile puse la dispozitie pe site catre autoritatile competente ( ANPC si SOL).

  21.2  Reclamatiile primite de G-Pro, vor fi rezolvate in maxim 30 de zile de la primirea lor.

23  Reguli generale

  Acest document poate fi modificat de catre G-Pro in orice moment si iti poate fi comunicat sau nu, iti recomandam sa verifici atunci cand doresti sa folosesti site-ul daca s-au produs modificari sau nu. Modalitatea prin care poti vedea ultima modificare a acestui document este in partea de sus “Ultima actualizare”.