G-Pro.ro

Cumpără

Vinde

Despre G-Pro

G-Pro Mail
G-Pro Contact

G-Pro Service Mobile SRL 49772160

Contact

Social media

Facebook cu G-Pro

Office@G-Pro.ro

G- Pro Solutionarea Online a litigiilor
G- Pro Solutionarea Online a litigiilor
G-Pro.ro

Termeni si condiții

 

 

Va rugam sa cititi cu atentie acest document inainte de a utiliza serviciile G-Pro

Acceptarea Termenilor de Utilizare.

Ultima actualizare: 15.08.2024

 

 

   Datele de identificare ale firmei și Datele de contact ale firmei

  1.1  G-Pro Service Mobile SRL, CUI 49772160, numar de ordine in registrul comertului J23/2004/2024, email office@G-Pro.ro tel.  0721.771.711.

  1.2  In cazul in care nu sunteti de acord cu cele mentionate in “Termeni si conditii”, va aducem la cunostinta ca nu va fi posibila nici o forma de contact intre dvs. Si G-Pro.

  1.3  Utilizarea site-ului nostru si a serviciilor noastre presupune acceptarea de  catre dvs. a prezentului document. Ne rezervam dreptul sa facem modificari oricand asupra prezentului document, de aceea va indrumam sa verificati periodic termenii si conditiile.

2     Contracte

  2.1  Contractele pot fi de vanzare, cumparare. Avand in vedere legislatia romana in vigoare, contractele la distanta se incheie pe baza consimtamantului dvs., la finalizarea unei comenzi plasate pe site-ul nostru.

  2.2  Contractele la distanta definesc relatiile comerciale dintre parti. Comenzile plasate pe site contin urmatoarele: tipul produsului, pretul, cantitatea si adresa de livrare. In baza comenzii, clientul va primi oferta noastra pe email sau pe numarul de telefon.

  2.3  Oferta facuta clientului poate fi de doua feluri, initiala sau finala. Oferta initiala este reprezentata de informatiile pe care clientul le pune la dispozitie companiei noastre. Oferta finala este definita si comunicata clientului ulterior testarii si evaluarii facute de expertii nostri. Oferta finala reprezinta suma pe care clientul o va primi din partea noastra.

3      Utilizarea site-ului

  3.1  Daca utilizezi acest site esti de acord si accepti comunicarea la distanta prin e-mail sau telefon.

  3.2  Informatiile folosite de G-Pro pentru a descrie serviciile si produsele noastre sunt cu rol de prezentare si nu implica obligatii din partea noastra. Va asiguram ca facem tot posibilul ca informatiile sa fie cat se poate de corecte si transparente.

  3.3  Plasarea comenzii pe site de catre client si notificarea trimisa de noi prin email, sms sau telefonic, nu reprezinta acceptarea comenzii din partea noastra.

  3.4  Pentru orice probleme sau clarificari, ne puteti contacta la adresa de e-mail sau numarul de telefon specificate pe site in pagina de contact.

4 Formular de vanzare

  4.1  Pentru a vinde telefonul tau, ti-am pus la dispozitie un formular prezent pe site la sectiunea “VINDE”.

  4.2  In formular se vor completa detalii reale despre telefon pentru a obtine o oferta corecta.

  4.3  In momentul completarii formularului, iti asumi calitatea de potential client sau client final si declari pe proprie raspundere ca telefonul face parte din patrimonial tau personal, ca este conform cu detaliile furnizate atat tehnic, cat si estetic si nu face obiectul unei actiuni ilicite.

  4.4  Oferta initiala nu reprezinta neaparat pretul pe care il vei primi. Pretul poate fi influentat de starea estetica si tehnica a telefonului.

  4.5  Trimiterea telefonului catre noi pentru testare si evaluare nu implica obligatii pentru niciuna dintre parti. Dupa testare si evaluare, vei fi contactat prin e-mail, sms sau telefonic pentru a ti se comunica oferta finala. Ai posibilitatea sa o accepti sau nu in termen de 3 zile lucratoare. Daca alegi sa nu accepti oferta finala, telefonul iti va fi trimis retur in aceiasi stare in care l-am primit. Mentionam ca testarea este facuta de expertii nostri si nu implica riscuri sau actiuni invazive asupra telefonului tau. Dacă totuși consideri diferit, te asigurăm că există dovezi în ce privește acest aspect, și numai la solicitarea ta în prezența curierului putem soluționa un inconvenient de acest fel, dacă nu faci vreo mențiune în prezența acestuia, vei pierde dreptul de a solicita daune.

  4.6  Pentru a putea obtine o oferta din partea noastra, sunt necesare urmatoarele date: nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon. De asemenea, aceste date se pot folosi si in cazul unei negocieri.

  4.7  Daca te avantajeaza oferta primita de la G-Pro, ne sunt necesare urmatoarele date: IBAN – pentru virarea pretului stabilit, numele si adresa de la care se va ridica telefonul.

5  Vanzarea prin curier

  5.1  Inainte de a trimite un colet catre noi, te rugam sa stergi din memoria telefonului toate datele, informatiile si conturile existente. Telefonul trebuie sa fie resetat din fabrica si sa nu contina cont iCloud. Catre noi se va trimite doar telefonul insotit de cutia sa originala, daca o puteti furniza. Va rugam nu trimiteti cartele SIM, folii sau huse.

  5.2  Impachetarea este in responsabilitatea deplina a clientului care trebuie sa ambaleze corespunzator telefonul pentru a ii asigura integritatea pe timpul transportului.

  5.3  In cazul in care telefonul ajunge insotit de alte accesorii, acestea vor fi returnate la cererea clientului pe cheltuiala acestuia.

  5.4  In situatia in care telefonul ajunge la noi continand conturi sau alte parole, vom solicita deconectarea acestora prin control la distanta. Daca deconectarea la distanta nu este posibila, vom returna telefonul clientului, iar plata transportului va fi suportata de client.

6  Verificarea telefonului

  6.1  Verificarea telefonului va fi facuta de expertii nostri care urmaresc un set de criterii clar stabilite.

  6.2  In cazul in care se constata defecte suplimentare fata de cele mentionate de client, iti vom aduce la cunostinta o noua oferta ce va reprezenta valoarea corecta a telefonului.

  6.3  In cazul in care se constata un defect major si nereparabil, ne rezervam dreptul de a nu face o alta oferta clientului si de a refuza telefonul.

7 Procedura de plata

  7.1  Dupa acceptarea ofertei finale iti vom transfera contravaloarea telefonului in contul IBAN indicat de tine in maximum 24 ore lucratoare.

  7.2  Plata se considera finalizata in momentul efectuarii ei, nu in momentul cand primesti banii efectiv in contul tau.

  7.3  Datele bancare ale clientului furnizate carte noi pentru plata sunt in responsabilitatea deplina a clientului care se asigura de corectitudinea lor.

  7.4  Compania noastra isi rezerva dreptul de a accepta doar conturi bancare din Romania.

8 Returnarea telefonului

  8.1  Daca doresti returnarea telefonului, te rugam sa ne comunici adresa pentru returnare in maxim 3 zile lucratoare. Noi vom trimite telefonul in maxim 5 zile lucratoare din momentul comunicarii datelor.

  8.2  In cazul in care nu ni se comunica o adresa pentru returnare in termen de 60 de zile, ne rezervam dreptul de a introduce telefonul in circuitul comercial, de a il utiliza pentru piese sau cum consideram potrivit. Nu ne asumam nici o obligatie, culpa fiind in totalitate a clientului.

  8.3  Daca dispozitivul figureaza in blacklist va fi returnat clientului si acesta trebuie sa achite transportul.

9 Riscuri

  9.1  G-Pro nu raspunde de integritatea telefonului pe perioada de tranzit, aceasta responsabilitate fiind a curierului.

  9.2  Ne asumam responsabilitatea pentru integritatea telefonului doar pentru situatiile in care ridicam personal telefonul de la client.

10 Transferul proprietatii

  10.1 Pentru că suma aferentă prețului de vânzare nu este afectată de vânzarea produsului efectivă, tu ești proprietarul produsului/ produselor pe tot timpul procesării, astfel că transferul proprietății se va efectua în momentul inițierii ordinului de plată și nu în momentul când banii intră efectiv în contul tău. În cazul în care datele necesare pentru  efectuarea plății nu ne sunt furnizate la timp  termenul se va prelungi, direct proporțional.

11 Raspunderi si garantii

 11.1  Accesarea site-ului si utilizarea serviciilor la distanta, reprezinta asumarea din partea utilizatorului/clientului ca datele pe care ni le furnizeaza sunt corecte si reale.

  11.2  In momentul vanzarii catre G-Pro a unui produs, iti asumi ca esti proprietarul produsului si ca acesta face parte din patrimonial tau personal. De asemenea, iti asumi ca produsul este in conformitate cu detaliile furnizate catre noi, atat din punct de vedere estetic, cat si tehnnic.

12 Informatii pentru cumparator

 12.1  G-Pro posteaza spre vanzare atat produse noi, cat si produse second hand, produse reconditionate sau refurbished.

  12.2  Prin utilizarea site-ului, accepti ca esti de acord cu, comunicarea la distanta ( email, telefonic, sms)

  12.3  Descrierea produselor au rol de prezentare si informare si nu impun obligatii din partea G-Pro.

  12.4  Comanda este considerata acceptata in momentul in care clientul primeste o notificare de expediere a produsului/produselor comandate prin telefon, email, sms sau alte modalitati.

  12.5  In cazul unor situatii justificate, putem modifica tipul, pretul si cantitatea produselor, dar nu inainte de a te informa cu privire la orice modificare facuta. Ai dreptul de a accepta sau nu modificarea comenzii. In cazul refuzului din partea ta, comanda va fi anulata fara a avea raspunderi fata de tine. In cazul in care s-a efectuat o plata catre G-Pro, sumele aferente vor fi returnate.

  12.6  Ne poti contacta prin formularul din sectiunea contact, la numarul de telefon sau prin email pentru orice problema intampinata pe parcursul comenzii sau alte actiuni pe site.

13 Preturi si reduceri

  13.1  Pretul afisat pe site sau negociat cu clientul este in lei. Pretul poate include sau nu pretul transportului.

  13.2  Actualizarea preturilor de pe site se poate face in orice moment si intra imediat in vigoare pe site si va inlocui orice pret afisat inainte de actualizare.

14 Plasarea comenzii

  14.1  O comanda este plasata cu success in momentul in care a fost achitata integral sau a fost selectata metoda de plata. Daca nu finalizati cu success comanda, nu va fi inregistrata, asa ca nu exista obligatii pentru nici una dintre parti.

  14.2  Comenzile pot fi plasate in orice moment, dar vor fi procesate in zilele lucratoare si in intervalul orelor de program. Comenzile plasate in zilele declarate sarbatori legale sau sambata si duminica vor fi procesate in ziua  lucratoare imediat urmatoare.

  14.3  Dupa plasarea comenzii, vei fi notificat pentru procestul de validare a comenzii. Ne rezervam dreptul de a valida sau nu o comanda.

  14.4  Comanda este considerata incheiata, doar dupa plata integrala a valorii acesteia prin una din metodele de plata puse la dispozitie. Daca optezi pentru plata cu cardul online, plata va fi considerata primita in momentul in care banii intra in cont si nu in momentul in care initiezi plata. Exista posibilitatea ca uneori sa dureze pana la cateva zile pana intra banii in contul nostru, astfel pana la validarea platii, produsul va fi rezervat, insa nu va fi expediat.

  14.5  In momentul plasarii comenzii, confirmi ca datele furnizate sunt complete si corecte si iti asumi responsabilitatea platii integrale a contravalorii acesteia.

  14.6  Modalitatile de plata sunt: Plata ramburs, plata online cu cardul. Aceste metode de plata sunt afisate in pagina de comanda si vor fi actualizate oricand daca este cazul.

  14.7  In cazul platii cu cardul sau transfer bancar, conform legislatiei din Romania, nu vor fi solicitate plati suplimentare. Insa nu suntem responsabili pentru costuri suplimentare datorita unor comisioane bancare sau a conversiei valutare sau orice fel de comisioane impuse de banca.

  14.8  Pentru a putea emite factura, este obligatoriu sa ne oferi datele de care avem nevoie pentru completarea acesteia. Esti singurul raspunzator pentru corectitudinea datelor furnizate.

  14.9  Plata cu cardul sau transferul bancar este confirmata cand banii ajung in contul nostru, si nu in momentul cand ai facut plata sau transferul

15 Anularea comenzilor

  15.1  Pentru anularea unei comenzi, trebuie sa ne trimiti o notificare in timp util, recomandat pana la predarea coletului catre curier.

  15.2  In situatia in care vom fi nevoiti sau ni se solicita anularea unei comenzi care a fost deja platita, vom returna suma integrala a pretului platit pentru comanda respectiva cu exceptia costului transportului acolo unde este cazul.

16 Livrarea comenzilor

  16.1  Livrarea comenzilor este facuta de un partener subcontractat care presteaza servicii de curierat. Termenul de livrare este de 1-5 zile din momentul plasarii comenzii.

  16.2  G-Pro nu raspunde pentru intarzierile provocate din vina firmei de curierat sau orice pagube aduse produselor pe timpul transportului, depozitarii sau livrarii, dar produsele sunt asigurate, astfel vom face toate eforturile pentru solutionarea oricarui eveniment neplacut.

  16.3  In cazul in care in momentul livrarii nu poti ridica coletul, mai ai la dispozitie alte 2 incercari oferite de curier.

  16.4  Daca un client nu ridica coletul, acesta va fi returnat catre G-Pro. Acest aspect va aduce o reputatie proasta clientului si viitoarele comenzi ale acestuia nu vor mai beneficia de prioritate.

  16.5  G-Pro va ambala coletul corespunzator, astfel incat sa poata fi transportat in siguranta. In colet vor fi incluse si documentele insotitoare necesare, daca este cazul. Daca nu, documentele se trimit pe email sau pot fi cerute de client.

  16.6  G-Pro isi rezerva dreptul sa amane sau sa anuleze orice livrare a produselor.

  16.7  Costul transportului este de 50 lei si include optiunea verificare colet.

  16.8  In cazul in care la primirea coletului se observa ca acesta nu este intact, adica prezinta lovituri, sau orice fel de deformari sau aveti orice fel de dubiu ca coletul ar fi fost fraudat, este absolut necesat sa mentionati acest aspect curierului in acel moment, iar curierul este obligat sa intocmeasca un proces verbal de constatare. Daca in momentul livrarii nu faceti nici o mentiune, acest lucru nu va mai fi posibil ulterior.

17 Transferul proprietatii si riscului produselor

  17.1  Proprietatea asupra produselor este transferata in momentul livrarii.  Livrarea este considerata efectuata in momentul cand semnezi documentul de transport. Livrarea se va face exclusiv la adresa indicata in comanda.

  17.2  Transferul riscului se face in fiecare din etapele de transport, depozitare si livrare, astfel in momentul preluarii coletului de catre curier, riscul este transferat de la noi catre curier, inclusiv pe perioada depozitarii, in momentul livrarii si apoi de la curier catre tine.

18 Drept de retur

  18.1  Ai la dispozitie 14 zile calendaristice pentru exercitarea dreptului de retur pentru achizitii online. Aceste zile se scurg din momentul in care ai intrat in posesia fizica a produsului/produselor.

  18.2  Modalitatea prin care poti returna produsul/produsele este prin completarea formularului de retur care este pus la dispozitie pe site in sectiunea formular retur. Nu vor fi luate in considerare si nu ne vom asuma nici o raspundere pentru returnari pe care noi nu le-am luat la cunostinta.

  18.3  ATENTIE!!! Va aducem la cunostinta ca, in cazul in care valoarea produsului/produselor a fost diminuata, adica nu mai este in aceiasi stare in care l-am livrat  noi catre tine, trebuie sa suporti valoarea prejudiciului.

  18.4  Costul pentu returnarea produsului/produselor va fi suportat de client.

  18.5  Plata sumei care reiese din dreptul de retur se va face prin intermediul unui cont bancar (IBAN)

  18.6  De regula, G-Pro returneaza banii in proportie de 100% cand produsul/produsele sunt in aceiasi stare in care au fost cand le-am expediat noi. Exceptie de la aceasta regula fac urmatoarele cazuri, dar fara a se limita, nu putem garanta returnarea integrala a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume in functie de gravitatea problemei cauzate de catre client.

  18.7  Dupa ce primim produsul/produsele in urma exercitarii dreptului de retur, acesta este supus unei inspectii tehnice si estetice. Conform legislatiei se intocmeste un proces verbal prin care se stabileste daca, in comparatie cu starea de expeditie a produsului, i-a fost scazuta valoarea sau nu, clientul va primi suma integrala doar in momentul in care actiunile acestuia asupra produsului nu i-au scazut valoarea.

  18.8  Termenul de restituire a sumei este de 15 zile lucratoare.

  18.9  In cazul in care clientul a actionat asupra produsului care a fost returnat si consideram ca a scazut valoarea produsului, ne rezervam dreptul de a scadea suma de restituit. Scaderea sumei este direct proportionala cu cheltuielile suportate de noi pentru aducerea in starea initiala a produsului. Contravaloarea acestor cheltuieli iti va fi adusa la cunostinta imediat dupa efectuarea analizei. Daca nu esti de acord cu noua suma sau daca in urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea initiala, iti va fi oferita returnarea produsului, asumandu-ti in totalitate costurile de transport.

19 Pierderea dreptului de retur

  Pentru contractele incheiate la distanta, conform legislatiei, nu se asigura dreptul de retur in urmatoarele cazuri:

  19.1  Achizitionarii produselor sau serviciilor de catre persoane juridice, nu se asigura dreptul de retur.

  19.2  In cazul in care clientul a achizitionat folii, huse sau incarcatoare, acestea au fost desigilate sau aplicate pe aparat.

  19.3  Daca au fost aduse prejudicii produselor prin interventii de natura daunatoare care au dus la modificarea starii estetice, cum sunt urmele de folosire intensa (zgarieturi, ciobituri, sparturi sau alte socuri).

  19.4  Daca au fost aduse prejudicii prin modificarea starii tehnice cum este, dar fara limitare: contact cu lichide sau alte medii umede, de orice natura (abur, apa, zapada sau orice fel de lichid), desfacerea aparatului, schimbarea pieselor, modificari ala software-ului.

  19.5  In aceste cazuri G-Pro isi rezerva dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar sa refuze returnarea sumelor aferente dreptului de retur, fara a putea fi trasa la raspundere, clientul fiind singurul raspunzator pentru scaderea valorii partiale sau totale asupra produsului/produselor.

20 Garantia

  20.1  Garantia oferita de G-Pro este de 12 luni . Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita de noi.

  20.2  Certificatul de garantie poate fi pus la dispozitie atat in format electronic, cat si in format fizic la primirea coletului.

  20.3  Puteti beneficia de garantie dupa ce va asigurati ca produsul este eligibil. Dupa ce ati verificat acest aspect, ne puteti contacta.

  20.4  Pregatiti telefonul si va fi expediat catre G-Pro urmand ca acesta sa fie analizat si solutionat in cel mai scurt timp.

  20.5  Termenul de solutionare a solicitarii de garantie este de maxim 15 zile calendaristice de la solicitare.

21 Garantia nu se aplica in urmatoarele situatii

   21.1  Nerespectarea de catre client a conditiilor de  pastrare, manipulare, punere in functiune, utilizare si intretinere prevazute de producatorul produsului.

  21.2  Folosirea de incarcatoare sau alte accesorii care nu sunt compatibile si aprobate de producator.

  21.3  Probleme de producator care nu sunt acoperite nici de ei.

  21.4  Produsul prezinta defecte vizibile, dar fara limitare: deteriorari termice, socuri mecanice, contact cu lichide sau alte medii umede cum este contactul cu zapada, aburii sau orice fel de medii umede care au patruns in dispozitiv si l-au deteriorat. Expunerea la temperaturi inalte, componente inlocuite intr-o alta sursa decat G-Pro, indepartarea sigiliilor, inlocuirea sau stergerea softului sau orice defect ca urmare a instalarii sau a folosirii unor programe software care nu au fost livrate de G-Pro in momentul vanzarii sau din cauza neglijentei in utilizarea produsului.

  21.5  Consumabile, cum este bateria (aceasta are un factor ridicat de a se diminua in timp).

  21.6  Daca produsul nu este eligibil pentru garantie, va oferim posibilitatea de a opta pentru efectuarea reparatiilor contra cost.

  21.7  Conform legislatiei in vigoare, G-Pro va rezolva orice situatie de garantie prin aducerea produsului la conformitate exclusiv prin reparare sau prin inlocuire. Repararea va fi efectuata cu piese noi sau refolosite care au fost testate si functioneaza in parametrii normali. Inlocuirea produsului va fi facuta cu aprobarea clientului, fie cu acelasi model, fie cu un produs care are aceleasi caracteristici sau caracteristici asemanatoare cu cele ale produsului trimis in garantie, acesta poate fi second-hand sau refurbished, dar care functioneaza in parametrii normali.

   21.8  Termenul de solutionare va fi de maxim 15 zile calendaristice

22  Reclamatii

  22.1  Reclamatiile legate de produsele si serviciile oferite de G-Pro se pot depune la adresa de email office@g-pro.ro , prin formularul din sectiunea contact sau prin linkurile puse la dispozitie pe site catre autoritatile competente ( ANPC si SOL).

  22.2  Reclamatiile primite de G-Pro, vor fi rezolvate in maxim 30 de zile de la primirea lor.

23  Reguli generale

  Acest document poate fi modificat de catre G-Pro in orice moment si iti poate fi comunicat sau nu, iti recomandam sa verifici atunci cand doresti sa folosesti site-ul daca s-au produs modificari sau nu. Modalitatea prin care poti vedea ultima modificare a acestui document este in partea de sus “Ultima actualizare”.